Dag 21 - Min absolut bästa vän.

Tjabba tjena hallå! 

Jag har precis ätit mat och ska snart fixa i ordning mig för en stund på stan med Malin!
Idag har jag studiedag och vilket jävla piss väder det är!

Men idag ska jag berätta för er om min allra bästa vän! 
Jag har många bra vänner, många bästa vänner också! 
Men den som jag skulle säga är min absolut bästa vän är Malin Lönnhager! 

Hon är inte bara min absolut bästa vän hon är som min syster och enda sen vi träffades för fösta gången när jag gick i 4:an och hon i 6:an så har vi ALLTID hållt ihop, alltid! 
Genom vått och torrt, genom eld och vatten, över berg och genom dalar!
Vi delar allt, tankar, skratt,tårar,glädje,sorg ja ALLT!
Vi kan prata om verkligen allt med varandra och hon har räddat mitt liv så himla många gånger
jag antar att jag talar om alldeles för sällan för henne att jag verkligen älskar henne!
Hon är som min andra halva och utan henne... ja utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till! 

Så tack Malin för att du alltid finns där för mig!
Jag älskar dig allra käraste syster! ♥























Kram/B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0