Dag 18 - Mitt starkaste sommarminne ifrån i sommras.

Hallåj ! :)


Mitt starkaste sommarminne ifrån i sommras är många
jag kan helt enkelt inte välja så ni får de starkaste minnena !

När jag träffade Mattias första gången och vi pussades för första gången! :')<3
Putte i Parken med Malin!
När jag och Malin gick i pyjamas och morgonrock till Ö&B och köpte hårfärg
och sen sprang runt över hela stan och frågade om någon visst vart Putte i Parken låg!
När jag och Malin hade pyjamas och Free Hugs skyltar på PIP sista dagen!
Alla dagar jag Malin och Therese var på stranden.

Hårdrocks helgen i Göteborg.
som innebar: Iron Maiden och The big 4 med matellica i spetsen !
Way Out West i Göteborg.

Hela sommaren var grym!
och den här sommaren ska bli minst lika grym !





Jordgubbar är sommar för mig! ♥















Kram/B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0