Lista

Dag 1: 10 fakta om mig + bild.
Dag 2: En helt vanlig dag.
Dag 3: Mina vänner.
Dag 4: Vad jag helst klär mig i.
Dag 5: Mitt smeknamn.
Dag 6: 4 bilder som betyder mycket för mig.
Dag 7: Mitt senaste SMS.
Dag 8: 3 killar som jag tycker ser bra ut.
Dag 9: Min skola.
Dag 10: Min klass.
Dag 11: Något jag vill uppleva igen.
Dag 12: Något som gör så jag mår bra.
Dag 13: Min förebild.
Dag 14: Vad kärlek är för mig.
Dag 15: Mina svagheter.
Dag 16: Min senaste utomlandsresa.
Dag 17: Mina styrkor.
Dag 18. Mitt starkaste sommarminne ifrån i sommras.
Dag 19. Bästa låten just nu.
Dag 20: 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 21: Min absolut bästa vän.
Dag 22: Något jag ångrar.
Dag 23: Något jag älskar.
Dag 24: Något som är typiskt mig.
Dag 25: Någon jag saknar.
Dag 26: En låt som berör mig.
Dag 27: En person som betyder väldigt mycket för mig.
Dag 28: Mitt pinsammaste minne.
Dag 29: 10 bilder ifrån året 2011.
Dag 30. 10 saker jag vill göra år 2012.

-  Jag älskar musik
- Jag älskar att fotografera
- Jag kan må riktigt dåligt ibland men kämpar ändå
- Jag går på John Bauer gymnasiet i örebro
- Engelska är mitt sämsta ämne
- Jag älskar att umgås med mina kompisar
- Ibland kan jag bete mig som betydligt yngre än vad jag är men inget jag skäms över
- Jag är stolt över mig själv
- Jag sjunger ofta högt
- Jag skulle vilja kunna spela gitarr.


Jag i går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0