Dag 2 !


Igår
  • Dag 2: En helt vanlig dag.
    Dag 3: Mina vänner.
    Dag 4: Vad jag helst klär mig i.
    Dag 5: Mitt smeknamn.
    Dag 6: 4 bilder som betyder mycket för mig.
    Dag 7: Mitt senaste SMS.
    Dag 8: 3 killar som jag tycker ser bra ut.
    Dag 9: Min skola.
    Dag 10: Min klass.
    Dag 11: Något jag vill uppleva igen.
    Dag 12: Något som gör så jag mår bra.
    Dag 13: Min förebild.
    Dag 14: Vad kärlek är för mig.
    Dag 15: Mina svagheter.
    Dag 16: Min senaste utomlandsresa.
    Dag 17: Mina styrkor.
    Dag 18. Mitt starkaste sommarminne ifrån i sommras.
    Dag 19. Bästa låten just nu.
    Dag 20: 10 saker jag vill göra innan jag dör.
    Dag 21: Min absolut bästa vän.
    Dag 22: Något jag ångrar.
    Dag 23: Något jag älskar.
    Dag 24: Något som är typiskt mig.
    Dag 25: Någon jag saknar.
    Dag 26: En låt som berör mig.
    Dag 27: En person som betyder väldigt mycket för mig.
    Dag 28: Mitt pinsammaste minne.
    Dag 29: 10 bilder ifrån året 2011.
    Dag 30. 10 saker jag vill göra år 2012.

     

    En helt normal dag för mig innebär att jag går i skolan, kommer hem äter och umgås med min underbara pojkvän! Det är väl i princip en vanlig dag för mig ! :)











    Kraaaaam/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0