Världens finaste pojke!

Godkväll!

Jag måste få berätta för er om den finaste pojken i hela världen!

Han heter Mattias Berggren!

Han har allt en kille ska ha, han är snäll,söt,underbar,omtänksam,fina ögon,världen finaste leende han kan visa känslor och han vet hur man tar hand om en tjej!

Han får mig ALLTID att må bra ALLTID, han är verkligen den enda som kan få mig glad precis oavsett vad som hänt!

Mattias, jag älskar dig mer än själva livet, du är allt jag någonsin önskat! 
Du betyder allt för mig och jag skulle offra allt jag äger och har bara för din skull!
För du är värd hela världen!
Utan dig skulle jag inte överleva, utan dig skulle jag aldrig klara mig!
Du är mitt allt, hela mitt liv!
Du har visat mig vad kärlek egentligen är!
Du är min trygghet,min kärlek, mitt liv,mina andetag, mitt allt!
Du är min ängel och den vackraste av alla!
Du gör mig till den lyckligaste flickan i universum!

Jag vill aldrig aldrig ALDRIG förlora dig!
Du och jag föralltid!


Mattias är den vackraste pojken på jorden!
och han är BARA MIN!


























JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT ! ♥






Kram/B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0