Ge mig sommar NU!

Tjena! :)

Sommar
Ordet sommar värmer så skönt i kroppen!
Ordet rullar så lätt på tungan! 
Sommar, ett så vackert ord!

Ge mig sommar NU tack!

I sommar har jag massor planerat och jag har bestämt mig för att sommaren 2012 ska bli den bästa sommaren
någonsin!

Jag har massor jag har planerat att köpa och massa roligt jag ska göra!

Jag hoppas alla mina vänner kommer vara en del av min underbara sommar,
för i sommar ska jag rocka och jag ska vara mig själv! 


I sommar ska jag:


Färga håret rött!
(kanske göra den fjäder, så galet fin!)



Vandra runt i dessa underbara skor!



Glida runt i den här bikinin! 



Börjat töja öronen!
(HA RÖTT HÅR OMNOMNOMNOM!! <3)



Åka runt på den här underbara brädan!




Ha på mig dess underbaringar!



Gå på PIP självklart!



Åka till Frankrike ! :)




Och såklart sola,bada och bara ha det allmänt trevligt med alla coola människor jag känner ! 
Så va en del av min sommar och jag lovar att du INTE blir besviken ! 














Kram/B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0