Dag 14 - Vad kärlek är för mig.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ! :)


Idag ska jag berätta för er vad kärlek är för mig! 

Kärlek för mig är när man tycker om någon väldigt mycket!
Det finns olika typer av kärlek.

Kärlek man känner för sina föräldrar
Kärlek man känner för sin släkt och sina vänner
Kärlek man känner för sina djur
Kärlek man känner för sina idoler
osså finns den där pirrande, spännande och nervösa helt fantastiska kärleken
man känner för någon man är kär, för sin pojkvän/flickvän eller för den man i smyg är kär i!

Så kärlek för mig är kärlek på många olika sätt, men ändå i slutänden är kärleken alltid densamma!





KÄRLEK! ♥

















Kram/B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0