Dag 13 - En av mina förebilder.

Hej på er! :)

Idag ska jag berätta för er om min förebild!

Jag har många olika förebilder, men den största är min mamma!

Min mamma är min största förebild för att hon är så himla cool!
Hon är 52 men beter sig som hon skulle vara typ 20, hon följer med på festivaler,konserter,resor
hon skrattar åt samma saker som jag gillar samma musik, samma typ av kläder, samma typ av skor!
Min mamma är den sötaste som finns dessutom, hon är världens snällaste och coolaste!
Min mamma är inte bara min mamma, hon är min allra bästa vän i hela världen!
Jag kan prata med henne om allt och hon förstår mig verkligen oavsett vad det är!
Hon har svar på de mesta frågorna i livet och har NÄSTAN alltid rätt ! ;)
Och jag måste ju erkänna att även jag som säkert alla andra när dom var små,
ville såklart också gifta mig med min mamma ! :)



Tina Lindeskow
Världens bästa mamma
Jag älskar dig !













Kram/B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0