Min Älskling! <3. 2011-10-31

Det här inlägget tänkte jag tillägna världens underbaraste pojke!
Min Pojke !!♥
Mattias Berggren, jag älskar dig mest av allt i hela världen
du får mig alltid att må så bra och du värmer verkligen hela mig
bara genom att le!
Din röst får mig att smälta och dina ögon förtrollar mig helt !

Du är allt jag nånsin önskat 
Du är allt jag nånsin drömt 
Du är den som får mig minnas 
Alla drömmar jag har glömt 
Och du är den som får mig hoppas 
Du är den som får mig le 
All min kärlek får du bära 
Hela livet vill jag ge 

För du är där när ingen ser mig 
Du är där när stormen yr 
Du är där när natten skrämmer 
Och du är där när dagen gryr 
Jag vill alltid ha dig nära 
När som åren läggs till år 
Och vad livet vill oss lära 
Är att framtiden är vår .



Jag vill aldrig aldrig aldrig förlora dig för du är verkligen allt för mig!
Jag lämnar dig aldrig, för du betyder mest för mig
och har jag bara dig vid min sida så klarar jag ALLT ! <3

JAG ÄLSKAR DIG MEST AV PRECIS ALLT I HELA UNIVERSUM !! ♥





kraaaaaaaaaam/B♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0