Matte lektion och Maskinen.

Tjäna alla min läsare (Isabell Lindahl) XD

Nu sitter en väldigt trött och sliten chey på en matte lektion som är helt okej faktiskt!
Tagga omprov i .... någongång sen !
HUNGRIG SOM SATAN ÄR JAG OCKSÅ !!
Jag borde jobba matte så inte mr Hurtig blir arg på mig ! :p ;)
Den här dagen kommer att bli låååååååååååång!
Så galet orolig!
Klumpen i magen bara växer och jag känner igen mig galet mycket i
http://www.youtube.com/watch?v=AdyHXj6h_PE
Såå känner jag mig just nu!!!! .... typ.
Tim kämpa vännen, du kan klara det här!
Nu ska vi kriga tillsammans !
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam/ B♥

Kommentarer
Postat av: Bella

TAAAAAAAAAAACK FÖR ATT DU BLOGGADE! :*



Nu ska jag läsa din blogg om o om igen! <3

2011-10-19 @ 09:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0