Kapten röd och vårrullar. 2011-10-24.

Tjäna på er!
Nu sitter jag här och ska snart äta vårrullar och kolla på hur många lingon finns det i världen.
Kapten röd spelas för fullt i högtalarna för att jag ska komma bort från allt en sekund eller två.
Just nu händer allt på samma gång och jag känner att jag verkligen inte orkar med mer nu..
Nu får det inte hända mer saker för då går jag under på riktigt...
Vila i Frid Therese Holmberg! <3
(jag kommer att göra ett till inlägg tillägnat henne !)
Idag var jag hemma från skolan, jag kände att jag verkligen inte orkade med skolan just nu efter allt som hänt
men imorgon blir det skola, ska ju även köpa roshambos nya skiva det gör mig väldigt varm innuti
sååå bra grabbar asså ! Kärlek till dom ! <3
Nu har jag precis satt in vårrullarna i ugnen... det första jag äter idag...
Har ju glömt att visa min nya OP här har ni den.
kraaaaaaaaaaaaaaaam/ B♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0