Kapten röd och massa tankar. 2011-10-30

TJALOL
Jag kommer som sagt inte lovat att bli bättre på att blogga för vi alla
vet att det händer ju inte !
Men nu har jag HÖSTLOV äntligen satan vad jag längtat !!!
Så nu sitter jag här och chillar galet med kapten röd och jr eric' s musik på hög volym!
I fredags hade jag galet trevligt på pax med Malin, Alexandra,Noelle, Anna, Ronja
och självklart skönaste grumsarna Linus och Viktor, haha omöjligt att ha tråkigt med dom grabbarna!
Detta resulterade dock i att jag pratade grums dialekt hela helgen ! XD
Resetn av helgen tillbringades med Malin och vi färgade mitt hår!
Hejdå blond och Hej ROSA! :D
känner mig lite som Jeffree Star ^^
Får inte lägga upp någon bild på håret på facebook eller bilddagboken för min pojkvän
men jag kan ju lägga upp en här eftersom han är inte tvingad att läsa min blogg ! ;)
såååååååå här får ni en bild:
INTE BÄSTA BILDEN EVER OCH NU ÄR ÄVEN SIDECUTEN ROSA!
KOMMER BÄTTRE BILD DET LOVAR JAG !
MEN NI FÅR NÖJA ER MED DENNA SÅ LÄNGE !
:D
kraaaaaaaaaaaaaaam/B♥

Kommentarer
Postat av: Rebeckaq

ÅÅÅÅH, så snyggt det blev B2!!! :D <3

2011-10-30 @ 19:33:07
URL: http://nattstad.se/rebeckaaaa
Postat av: BellaLindeskow

Tack B1 ! :D<3

2011-11-01 @ 15:18:56
URL: http://isabbellaaaa.blogg.se/
Postat av: Pia

Snyggt det blev :)

2011-11-01 @ 22:22:40
Postat av: BellaLindeskow

Tack Pia ! :)

2011-11-07 @ 19:20:07
URL: http://isabbellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0