17 Oktober 2011 09:09

ChaCha bloggen !
sååååååååå gammlt bella!
Sitter i skolan med ett internet som krånglar värre än någonsin
Facebook har stora problem med sina servrar
men nu kom jag äntligen in igen !!
MITT LIV ÄR TILLBAKA
MITT FACEBOOK
MITT LIV!
<3
KÄNSLAN AV ATT ÄNTLIGEN FÅ KOMMA IN PÅ FACEBOOK IGEN VAR OBESKRIVLIG ! :'DDD
Men nu ska jag sluta prata om Facebook ♥ och börja prata allvar!
Just nu sitter jag i skolan med mina tonfiskar och chillar har rast om typ 7 minuter !
Efter det ska jag och min underbara vän Isabell på möte med mr Hurtig !
Jao cooooooolingar vi är ! :D
På onsdag har jag matte omprov om ni så gärna vill veta!
och detta blev ett kolosalt rörigt inlägg så därför fortsätter vi!
I lördags vann vi vår första 3 poängare så nu jävlar ska vi kötta sönder !!
FÄRJESTAD BK !!!♥
Så Därför Får Ni En Grymt Fin Bild På Mina Underbara Grabbar!
Love You Guys !♥
Sen vill jag avsluta med att säga att MOA LIGNELL är BÄÄÄÄÄST !
Så därför får ni en riktigt galet snygg bild på den vackraste tjejen i världen !♥
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam/ B♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är underbart bra vännen!

<3

MOOOOOOOOOOOA :D

2011-10-17 @ 11:56:55
Postat av: BellaLindeskow

Du är underbar vännen ! <3



MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA!

2011-10-17 @ 11:59:58
URL: http://isabbellaaaa.blogg.se/
Postat av: Nei du är bra!

nej du är den underbara här juu!

Hoppas den nya lappen duger ett tag! :*<3

2011-10-17 @ 13:30:02
URL: http://belluwe.blogg.se/
Postat av: BellaLindeskow

Nej nu gumman du är underbar !! <3

Ja tack gumman den ska jag ha med mig överallt ! <3

2011-10-17 @ 14:16:11
URL: http://isabbellaaaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Asså nej!

Den underbaraste är ju faktiskt du!

Det är så jag tackar dig, sen så glömde jag skriva att de kommer en sak på onsdag åt dig..



DU är bäst vännen. <3

2011-10-17 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0