1 Oktober 2011

Hej, jag heter Izabella är 16 år snart 17 år
Jag bor i en alldeles normalt liten stad kallad Karlskoga
och här är det höst för fullt, mycket färger.
Jag går första året på John Bauergymnasiet i Örebro
där det också är höst.
Höst på min planet.
Ibland när jag går runt med min cykel i stan
eller bara strosar runt på gatorna med min kamera
så ser jag mig alltid lite uppifrån eller stående från någon annanstans.
Jag tycker att jag passar rätt bra in i samhället
jag skulle inte säga att jag är bättre eller snyggare än någon annan
men jag är jag och jag är stolt över att vara jag.

Jag ser mig själv från en annanstans i samhället
jag kan själv kolla på mig själv när jag
går runt och bara är.
Jag vill inte tycka något om samhället
men när jag går där med min kamera och cykel kan jag inte
låta bli att tycka och tänka om samhälle och vardag.
Jag välkomnar herr höst
men min kamera och en fin bild.
kraaaaaaaaaaam/B♥

Kommentarer
Postat av: Bella

HEEEEEEEEEEEEEEJ BELLIS!



BAMSEKRAM HÄR JATACK!



NU BORDE DU BLOGGA :D

ska dampa lite mer på fb, brb :D

2011-10-17 @ 09:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0