Timbuktu räddar min morgon. 2011-11-15

♥ Hallå bloggen!

Nu sitter en trött och sliten chey på bussen till Örebro
Vi ska bara ha en lektion idag MEN det är ENGELSKA !
Fuckengelskaasså!!

Men jag ska möta min underbart fina vän Isabell Lindahl på rese när jag kommer fram
min solstråle, vännen utan dig hade jag gett upp för länge sen!
Du är så galet jävla bra, INGET UTAN DIG!!♥


HAHAHA Daniel är lite glömsk och glömde skivorna i morse,
hihi bra där Daniel ! ;)
så får vänta imorgon tills att lyssna på Roshambos nya skiva
gaaaaalet vad jag längtar den ska jag ta med mig till lägret i helgen,
ska nog fan sova med den bredvid kudden!
Ni måste lyssna på dessa grabbar,DOM ÄR GRYMMAST!!

SÅ SÖK PÅ: ROSHAMBO!



Men vi fortsätter med att min morgon suger!
hade såååå mycket hellre legat kvar under täcket
tillsammans med min älskling men nejnej!
Men Timbuktu räddar min morgon!
Den mannen är inte bara kung han är en fucking jävla gud !♥♥

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=PLvQbkj-exE
Såååå jävla grym! 
NI MÅÅÅÅSTE LYSSNA !!!!! 



Här får ni en bild på kungen av kungarna
guden av gudarna !
Timbuktu!♥






Ha en fortsatt bra dag så kanske vi hörs senare!















Kraaaaaaaaaam/B♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh du är så bra vännen, utan dig skulle jag inte finnas här!

Du lyser upp allt mörker som finns!

JAG ÄLSKAR DIG!!! <3

2011-11-15 @ 16:35:57
URL: http://belluwe.blogg.se/
Postat av: BellaLindeskow

Love u ! <3

2011-11-17 @ 00:59:11
URL: http://isabbellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0