Timbuktu och Winnerbäck räddar natten! 2011-11-17

Hallå bloggen...
Jag är trött som ett as men vågar inte sova, första natten jag ska sova utan Mattias nu
på typ två veckor... jag är livrädd!
Om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag ens kommer sova något inatt.
Jag borde, men jag kan inte...
Trotts att jag har hans tröja att lukta på och trycka mot mig när jag sover
så finns inte tryggheten här...
Jag är jätte nervös utan Mattias hos mig... jag är så nervös att jag har ont i magen...

Jag älskar dig mest av allt !♥


Men Timbuktu och Lars Winnerbäck räddar min natt! ♥

På tal om Timbuktu mina vänner,
jag trodde ju att mina chanser att få se honom innan sommaren 2012 var brända
men icke sa nicke på fredag åker jag och min underbara mamma in till örebro
och ser honom!!!!
Såååå galet happy chey över det kan jag lova ! :D

Men om jag ska börja klaga igen då:
Imorgon har vi idrott och ska gymma.. yay -.-
Min rygg gör ont som satan
och vårdcentralen vägrar ge mig en tid
jävla f*cking idioter!
HATAR DOM !
Jag kan byta rygg med dom ska dom se hur kul det är,
fuckdom!



Funderar på att lägga mig i sängen med min underbara mattias tröja
och bara sakna ihjäl mig efter honom till tonerna från Winnerbäck musik!
Musiken är en trygghet... men inte DEN tryggheten.


Ska även försöka uppdatera fotobloggen typ direkt efter detta inlägg så kolla gärna in den med!
http://belladotheartphotos.blogg.se/
Dock har jag inte fixat design eller något än, men det kommer så smoning om !




har även kommit fram till att jag MÅSTE ha ett par sånna här!
♥♥♥




Kraaaaaaaaaaaaam/B♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0