Matte utan Markus...

Hallå!

Just nu sitter jag och Isabell Lindahl i ett grupprum på JB
och ska egentligen ha matte men utan Markus funkar det inte
han är nämligen sjuk idag och den häxan vi har nu vägrar jag ha
hon fattar inget och kan inte hjälpa mig, jag kanske låter löjlig när jag säger
att Markus är den enda som kan hjälpa mig, men det är sant han är den enda som kan förklara så att jag förstår!

I eftermiddag har vi Sam med gittan...
taggad? NOT! 

MEN imorgon är jag ledig ska ÄNTLIGEN till vårdcentralen med ryggen!
Efter typ två år! :o



JAG VILL HEM!!!!!!!!!!!!!!!!



Timbuktu – Kom och håll om mig

LYSSNA! ♥
















Kraaaaaaaaaaaam/B♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0