Gamla inlägg väcker tankar...

Hallå på er!

Igår när jag inte kunde sova så satt jag och läste igenom
gamla inlägg här i bloggen, lixom från början...
och det väckte en del tankar, jag insåg inte hur dåligt jag verkligen mådde
då, jag tycket att saker är jobbiga nu, men det jag går igenom nu är inget mot vad jag gick igenom.

Jag läste många inlägg om min panikångest...
Jag märker inte av den så ofta längre, kanske bara två gånger i veckan istället för VARJE dag
Jag sov sällan på nätterna och grät jämt...

Jag läste också en del inlägg om när jag började på bup och när jag träffade Emma och allt det där...
och jag saknar verkligen bup och Emma speciellt just nu!
Men dom lovade att ringa tillbaka det har gått ett år sen dom hörde av sig sist och sa att dom skulle höra av
sig när dom var klara med byggandet av huset där bup ligger...
men det gjorde dom inte...

Jag funderar dock på att ringa dom och be att få komma dit igen,
jag vet att jag inte komme få Emma igen eftersom hon förmodligen inte jobbar
där längre... Men bara jag får någon att prata med...



Som om jag låg ner på marken och blev slagen.









Kraaaaaaaaam/b ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0