FÖRST in, LÄNGST fram, GRYMMASTE SPELNINGEN NÅGONSIN!

Hej på er!
Världens lyckligaste chey som skriver nu kan jag säga!

Hemkommen från den bästa spelningen i mitt liv för ungefär två timmar sen!

Jason alias Timbuktu
min gud, på riktigt min fucking jävla gud! ♥

Känslan när han drog av sig tröjan var kolosal!
Sen när han senare hoppar ner i publiken och tar alla i händerna och jag håller i han men han inte drar sig undan
jag trodde jag skulle svimma, men underbarast var de kanske 5 sekunderna vi hade ögonkontakt,
det kändes som det bara var vi två i hela världen!

Jag tror aldrig i hela mitt liv att jag varit så taggad inför en spelning som jag var för denna
jag kunde inte stå still och jag och Isabell var som vild djur när vi äntligen tog oss in i conventum kongress!
Vi slängde in jackorna och pengarna till dom i garderoben sprang och visste inte vart vi skulle
vakter pekade och vi sprang sen kommer vi in i kongresshallen där scenen stod
och vi sprang fram till staketet! 
Vi var FÖRST IN
LÄNGST FRAM!!!!!!!!
Ju längre tiden gick ju mer taggad blev jag!

Under spelningen dansade jag loss, skrek, sjöng och bara njöt jag, alla problem försvann!
Som Jason sa innan han spelade ''Det löser sig''
bad han oss ta upp våra händer i luften och gunga dom från sida till sida och så säger han
''era armar är inte längre armar, dom är vindrutetorkare som torkar bort alla problem och all skit, för ni vet
det löser sig, det gör det alltid''
Känslan när han spelade ''Det löser sig'', ''Resten av ditt liv'' och ''alla vill till himlen'' var magnifik
han lät oss sjunga nästan varje refräng och det var så magiskt!

Han vet verkligen hur man underhåller en publik, han rörde sig hela tiden
och höll igång, han stod nästan aldrig stilla, han lär oss sjunga och han gav oss en show jag
aldrig varit med om förut! 

Han spelade även 7 av mina absolute MÅSTE låtar! 
Resten av ditt liv
Dödsdansen
Strö lite socker på mig
Det löser sig
Allt är grönt
Alla vill till himlen
Malmö


Tack för den grymmaste kvällen i mitt liv mannen,
I fucking love you man ! ♥

Dock fick vi inte ha med oss system kamera in så Isabell fick ta kort med mobilen
så jag kommer att ge er dom bilder, det är därför kvaliten inte är toppen!








Jason Michael Bosak Diakité
Timbuktu
MIN GUD
I FUCKING LOVE YOU MAN! ♥











Kraaaaaaaaam/B♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0