Söndag 5 sptember 19.06

Go'kväll.

Nu kommer dom där jobbiga tankarna blandade med sjuka känslor tillbaka.
Alltid när jag sitter såhär ensam för mig själv, så är det så lätt att falla tillbaka i allt det där
i allt det gamla, det förflutna.. den gamla historian.
Allt blir så mycket tyngre med detta inombords...som en stor tung sten.
Varför försöker detta bryta ner mig när jag är ensam?
är det nu jag är som svagast?



Ohälja idag med Linn och Mamma, skit mysigt! :)
Som vanligt spenderades alldeles för mycket pengar xD
Jag köpte:
Tre armband (mamma och jag köpte ihop)
Godis(jag och mamma köpte ihop)
Ett halsband med en rosa gitarr!
En blixten mc'wen(stavning?) märke till mina foppa tofflor
och sist men inte minst
EN ROSA SVAMPBOB TRÖJA! :'D<3


många som är förkylda nu, så jag blir väll det jag med snart skulle inte förvåna mig!-.-'

Ahja Imorgon början Linn i min klass och på torsdag-fredag blire campa i brattfors med alla 9.or kul ! :)






Saknar så otroligt, ta mig tillbaka!?;oo<3





kraaaaaaaaaaam/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0