Måndag 20 september 03.04

Tjenare tjenare! :)

Nu sitter man här och borde sovit för länge sen, eller borde man det har ju studiedag imorgon ;)

Satt och följde valvakan förut, lite tvungen känner man sig ju lixom det gäller ju sveriges framtid dom kommande fyra åren och det ser ut som att det blir Reinfeldt (?) och dom andra ''höga hönsen'' i hans regering som ska styra sverige under dom kommande fyra åren...
Jaja det är väll bara att bita i det jävligt sura äpplet, gilla läget och acceptera majoriteten av svenska folkets röster.

Okej sure thing morderaterna kan jag stå ut med, men att SD (sverigedemokraterna) fick en plats i riksdagen det fattar jag inte, men vill svenskarna styras av dom som tänker på dom rika och ett gäng rasister så varsegod, men om fyra år tänker iaf jag göra vad jag kan för att ändra på detta!
för jag tänker inte bara stå och se på, när sverige sakta går mot en osynlig undergång i händerna
på ett par bakvända Robin Hood och ett gäng rasister!
Så alla som blir lika som jag år 2014 såkallade ''förstaårsväljare''
se till att rösta rätt, rösta ut SD ur riksdagen, för jag vill iallafall inte leva i ett land styrt av Rasister!


Som ni kanske hör är jag rätt besviken på val resultaten idag...
Allt blev så fail...



Ja ja, nu släpper vi det för en kort sekund ^^

Klockan är nu halv fyra det finns absolut ingen social människa varken på
msn,bdb,fb eller sms! :O

ahja imorgon har vi studiedag så jag och Linn ska ner på stan ta en fika, fixa praoplats åt henne och sen ska vi väll kolla runt i lite affärer! :)

Skönt också att mitt älskade Färjestad BK vunnit sina två spelade matcher båda med 3-2
DET LUKTAR GULD GRABBAR, DET LUKTAR GULD! ;DD<3


Stort hjärta
Hårt arbete
Färjestad BK
<3






hihihihi nej godnatt med er!
kraaaaaam/B♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0