Lördag den 4 september 13.52

Tjenare! :)

Min morgon började väll sådär måste jag säga xD

Det började med att jag klockan halv två i natt skulle lyssna på thåströms fanfanfan och vad händer?
Jo jag somnar och vaknar halv åtta i morse med datorn framför mig, haha snacka om att jag stirrade på den ett tag och undrade vad fan som egentligen hände xD
Så jag gick upp och skulle dricka ett glas vatten, pappa satt och åt frukost för han skulle åka klockan åtta och hämta nya bilen! :). haha han bara stirrade på mig xD.
hahahaha ja så kan det gå! :pp

Men nu ligger jag här på soffan med MTV i tv rutan fast utan ljud och håkan hellström spelas i min spotyfi.
Jag har lite smått ont i huvudet och ganska yr, haha så går det xD.
Senare blire kalas för älsklingen, och jag sover även där i natt <3.

Tack också till rasmus som orkade med mig i natt, tack för att man kan prata med dig !<3

Nej nu blire en kopp kaffe och sen duschen, ska försöka hinna till kaktus och ida en sväng oxå.


Två veckor av skolan har gått, hösten börjar smått att märka ut sig och breda ut sig över naturen
mmh snart vinter!
Vi välkommnar åter fröken snö och hennes vita diamanter!

Grymt shopping sugen är man oxå, om någon har lust att hänga med och shoppa ngn helg så hör av er!:)<3




snart 18 år då baby, jag älskar dig mest!<3


Kraaaaaaaaaaam/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0