Fredag 10 september 16.56

Godeftermiddag eller borde jag säga Godmorgon ?;)

Haha campa med alla 9:or i brattfors igår kallt med sjuk kul! :)
Men tack till Dawe och Rasmus som lånade mig sina tröjor! :)<3
Och tack till Rasmus som fanns hos mig när jag vart rädd där en sväng!<3
Och yttligare ett tack till både Rasmus och Dawe som värmde mig hela kvällen/natten!<3
Och speciellt tack till Dawe som kom och la sig hos oss i tältet och värmde mig och för att jag fick sova med honom under hans sovsäck!<3
För fyfan va kallt det var på natten!
Vi kom på att chips brinner as bra, så vi eldade med ved och chips xD
Looke gjorde sveriges snyggaste brasa, haha fast varmt vart det !

Hehe tack för en sjukt kall men grymt kul kväll! :)<3








nu ska jag fixa mig lite, sen blire p.a.X! :)





Ta hand om er!<3/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0