Söndag 23 Maj 2010.

Tjena.
Var ett bra tag sen jag bloggade nu, jag lovar varje gång att jag ska bli bättre på att blogga... men inget händer xD
jag ber om ursäkt för det .

Idag är det söndag det betyder att helgen hos pappa är slut.

Men veckan kan nog bli ganska bra :)

Onsdag: åker vi till karlstad med alla åttor till universitetet ! :)
Fredag: 8B åker ut och paddlar ! :pPpPp

Sen försöka åka ner till stan och träffa älsklingen och köpa morsdags present till mamma ! :)

Sen blir det säkert att vara en sväng med Linn oxå haha gasen på moppen har vi kört sönder oxå , vi är ju helt klart bäst ! :D






det får räcka så länge och bild får ni klara er utan ! :p


Nu ska jag och Ida dra ner på stan med moppen, puuuuuusss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0