Fredag den 28 maj 2010.

Sho ;)

Idag har vi paddlat kanot , hahah det var väll kul men as jobbigt !
Kom t skolan 8.10 sen vid 8.20 tp kom Balla och hämtade oss, sen gick vi upp mot basta
och skulle bära ner kanoterna t vattnet och fyfan vad mkt en sån där blåt låda väger ! ;o
hahahha xD
Ah sen när vi haft genomgång av hur man paddlade och saker och sånt så bar det av mot jotdkullen
fyfan vad rädd jag var att vi skulle välta asså, men Rasmus styrde bra, jag statt bara fram och paddlade xD
Väl framme på jordkullens badplats badade koffan och jag rasmus becca och icca + lukas och koffan senare
körde sanning och konsikvens, hahaha shit vad jag skrattade när becca skulle krama ''myr stenen'' xD.
Sen gjorde vi mat, pulvermos och körv ^^ var väll okej.
Jag frös som en gris hela tiden så jag fick låna rasmus jacka, efter en stunds frysande och massa snurrande
på en tallkotte i sanning och konka, upptäckte jag hur jävla ont jag hade från nacken ner i vänster axel
nu kan jag inte lyfta den ;S
Efter maten skulle vi paddla tbx t basta, det var jobbigare då hade vi motvind+ vattenstömmarna emot oss
så först snurrade min och rasmus båt så vi hamnade i vassen, sen körde vi in i massa grangrenar som hängde fram över vattnet xD.
Efter mycket paddlande och grym smärta i axeln var jag nära att bryta ihop och ge upp,
men tack vare rasmus glada humör tog jag alla krafter till mig och tillslut kom vi i land!
fyfan, jag skulle säkert kunna göra om det men inte än på ett tag xD.
Tack för en rolig dag alla !<3

Hahahhah solen tar något grymt på sjön fyfan jag ser ut som en jävla tomat i ansiktet
ser ut som jag smörjt in mig med ketschup och jag märkte knapp av solen och värmen ! ;o xD


ahja nu sitter jag och väntar på Alexander<3
vi ska väll försöka lösa lite problem ikv... hoppas jag.
Sen så måste man ju kolla på StarStruck ikv med den grymt snygga Sterling Knight<3
omnomnomnomnom *dreggel*




bara för det tänker jag ge er en grymt fin bild på en grymt snygg Sterling Knight!<3

btw; Tack för bilden kristin<3




puuuuusss.

Kommentarer
Postat av: Kristin :)

Varsågod!<3 :D han är ju såååå heeet! ;D

2010-05-29 @ 12:57:44
URL: http://kkristinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0