Söndag.

Godkväll, elr borde jag säga godnatt xD.

anyway, helgen tillbringades med älsklingen och var såklart underbar.
Vi somnade tidigt båda dagarna och nästan hela lördags morgonen gick åt att faktiskt kolla på barnprogram ^^
Sen vart det UKM, var okej kul att se josef och dom spela igen.
Förövrigt var nog broken sticks bäst.

Söndag.
Vaknade bredvid älsklingen, han är så söt när han sover :)
han vaknade och det blev massa mys.
Sen vart det frukost , ballerina kex och mjölk ! :'D
serri skulle kunna leva på ballerina kex ! ;$$
Efter ''frukosten'' kolade jag och älsklingen på tv och myste
sen blev det pizza :).
Efter maten skjusade mats och älsklingen hem mig
och han övningkörde.
Kom in och startade upp datorn och väntade på Linn
och dunkade musik :).
För en stund sen var jag Linn razze och älsklingen ute och gick t nöjes köpte tuggumi ur en sån automat och sen gick hem igen, ganska värdelös promenad xD.
Nu sitter vi här med varsin dator i knät ska väll sova om en stund så man orkar med praon imorgon!
Inte så nervös faktiskt det kommer väll imorgon xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0