Mensverk kan dö!

Godkväll elr borde jag säga godnatt ? xD

Dagen idag har varit sådär, slutade med att jag fick gå hem med grov mensverk klockan halv ett redan
tord erbjöd mig sjuss hem men frisk luft brukar hjälpa mig.
Kom hem tog en tablett la mig ner hade så ont att jag knappt kunde stå
somnade en halv timme kanske, vaknade då det gått över något iaf men det hänger fortfarande i, det går lixom aldrig över.. Mensverk kan dö!
så jag spelade mario kart wii tills linn och pappa kom då spelade jag och linn.
Sen åt vi mat och efter maten körde pappa oss t älsklingen.
Vi spelade pingis i hans hall xD
Åt BALLERINA KEX! :D
och kollade på Nalle Puh.
Sen kom verken tbx och då föll allt, jag bröt ihop, jag tappade kontrollen totalt
Jag börjar tappa kontrollen totalt.
Min kropp ger upp i såna lägen.
Då vill jag bara bort bort bort!

förlåt älskling!<3




puuuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0