ja,det är inte lätt att vara liten

Godkväll.
Nu sitter man här igen då med datorn i knät, börjar känna mig sjuk ;s.
Men anyway dagen på saxin var kanon tillskillnad från vädret xD
Kom 5 minuter försent oxå, haha lyckat xD.
Först fixade jag i ordning två ramar , puttsade och blåste bort damm
sen sorterade jag gamla kort.
Lunch
Efter lunch klistrade jag ihop resten av fotoalbumen från igår så dom blev klara
och sen vart det att gå upp och busa med älghunden siri så tord kunde ta bra foton
haha så söt så.
Sen skulle vi fota lilla bebisen Miranda, men hon var grymt trött
och grät hela tiden.
Det gick okej så länge tord stod på avstånd men så fort han kom närmare med kameran så grinade hon,
kvittade hur mkt vi gjorde ''titt-ut'' elr ''buuu'' elr gjorde oss roliga hon skrek bara
ja det är inte lätt att vara liten ^^
Så det var bara att boka ny tid för dom.
Så var klockan redan fyra så jag fick sluta.

En kanon dag.



puuuussss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0