Fotograferas av Tord Saxin.

Tjenare tjenare.
klockan är nu 00.37 men natten är ung elr vad brukar man säga ? ;).

Anyway dagen var riktigt bra, fotade två bebisar, den första spydde tp mellan varannan bild xD
men den sista skrattade hela tiden, skönt att se en glad unge som omväxling xD
Sen bestämde vi foto tid klockan halv ett imorgon som tack för jag varit där och hjälpt till ska jag få äran att gratis få fotas av självaste Tord Saxin ! *happyface*
Idag  fotade vi ju som sakt bebisar och gjorde klart lite album
puttsade glas till ramar och sen kom det helt fantastiska jag skulle gå t lagret och hämta gammalt arkiv och sortera in allt rätt, tja som att jag hittade där stort som satan var det oxå höll fan aldrig på att hitta ut, det tog sin tid kan jag säga. Väl ute och tbx på saxin kom åsa på att hon glömt ngt på lagret en bild som skulle med, då var det bara att gå tbx, fyfan säger jag bara, läskigt var det där nere oxå :S.
Slutade fyra, åkte hem och spelade wii tills för en timme sen tp xD.
Nu sitter man här med lapptoppen i knät igen då.
Sista prao dagen imorgon då... riktigt tråkigt, vill inte tbx t skolan ! ;SS
men men.
Längtar tills imorgon, ska bli kul att få posa för tord och hans extremt underbara kamera med ett ännu mer underbart objektiv! :D
Förövrigt är jag hungrig.







Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0