Tisdag den 29 juni 23.28

Go'kväll

Jag sitter här och lyssnar på Melissa Horn, och just nu spelas ''Kvar i nått jag lämnat'' i min spotify
och jag känner mig så förvirrad... så blandad av olika känslor för saker som egentligen inte borde finnas i åtanke.
Utanför fönstret är det nästan helt mörkt och tankarn blir allt fler ju mer klockan blir, och ju närmare natten kommer.
En känsla som liknar rädsla uppstår,men trotts kännetacknen är det ändå inte riktigt rädsla som bubblar upp inom mig. Jag är lessen,saknar alexander men trotts detta är jag glad och känner mig oerhört kär men samtidigt är jag arg , frustrerad och lessen.
Mina känslor, mina panikångest attacker kommer att slå ut mig totalt snart.
Allt börjar komma ikapp mig nu, alla känslor som jag så länge rymt ifrån börjar hinna ikapp mig nu
känslorna svämmar över panik ångesten blir värre för varje dag och stödet från mig själv är nu historia
jag orkar inte längre tro på mig själv.
Om man kunde försvinna någon annan stans när man stängde ögonen hade jag varit borta för länge sen.
Men nu lever vi ju tyvärr i verkligheten och jag får försöka anpassa mig till den.
Men ibland känns allt bara så jävla ensamt...


Nu ska jag skärpa till mig och sluta med massa deppig text...sorry.

Något positivt är ju att teatern går bra längtar tills genrepet på torsdag ! :)
och att det blir bio imorgon med Ronja och Kristin blir att se eclipse ! :D
ett yttligare + är ju att Lasse biljetterna till karlstad den 20 augusti är beställda! :''D.


Detta får räcka.




Jag skulle ge vad som helst för att få vara den där lilla flickan igen...










Kraaaam / Bella <3

Kommentarer
Postat av: Astri

tro på dig själv bruden, det är du värd!



tänker på dig! kram din Astri

2010-06-30 @ 00:33:30
URL: http://www.dottir.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0