Måndag den 7 juni 2010.

Sho, vad händer ? ;)
haha nej skämt och sido nu ska jag vara seriös.

Har nyss satt i löshåret, kommer se bättre ut när allt är lockigt och inte övrehåret lockigt och det andra rakt xD
men men.
Skolan idag var en ända röra.
Matkriget som varit planerat sen förra veckan blev det inget med för några små skitungar skvallrade för lärarna, jävla glädjedödare! ;o
sen slogs ett fönster sönder, kondomer med vatten kastades in i klassrum och inne i skolan, böcker revs sönder och det sista jag hörde var att David Millne blivit nerdragen på marken vid lärarnas parkering av elever på skolan !
Alla blev som galna för att matkriget inte blev av... asså shit ! ;S.

1 dag till fotbollscupen
4 dagar till skolavslutning
6 dagar till liseberg


Vi hade även kurshalvdag idag
Jag och Kristin hade droger och fyfan vad david lurade oss xD
Han sa att vi skulle få prova en tablett mot ögonstarr för att hjälpa en han kände som var optiker
för han ville se vad som hände med ungdomar som tog dom, så vi fick skriva ner vad vi kände.
Tjejerna kände skit mkt medans killarna inte kände ngt alls.
hahaha efter det så frågade vi david va han kände då sa han att han kände placebo-effekten
och det betyder att man alltså känner vad man förväntas känna.
Grejen var bara den att tabletterna inte alls var mot starr det vara bara vanliga sockerpiller vitamin B12
hahahah jävlar vad han lurade oss tjejer där ! xD
men jag blev faktiskt trött , extremt skrattig och yr ... xD.
Efter lunch var det vartimme, vi fick schemat för fotbollscupen på onsdag.
Tider, vilka lag mot vilka och på vilken plan, TAGGA! :D

Förövrigt längtar jag ihjäl mig efter min Alexander!:(<3.

TAGGA SKOLAVSLUTNINGEN OCH FESTEN PÅ FREDAG ! :D<3




Som sakt kommer se bättre ut när allt är lockigt! :p
mobilkvalite, mums. xD





puuuuuuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0