Måndag den 21 juni 2010.

Go'kväll

Idag åkte vi ner till spacsivers (? stavningen klockren! xD)
och provade ut två bågar till mig som kommer om två veckor !
jag kännde mig faktiskt bra bekväm i dom, det är nog t.om värt ett litet leende ? :).
Det är ju ett +
Nu kommer - tandvärk!
Hela min vänstra bihåle vägg och därmed huvudet dunkar i smärta! ;S
men imorgon blir det att laga den förbannade jävla tanden! ;o
jag ska få lugnande innan och nu har jag bestämt mig jag måste ta den där förbaskade sprutan
för denna jävla tandvärk ska bort ! ;@@

Lördagen var mysig även fast tandvärken fanns med i bilden !
Tack för det älskling<3
Och sen fick ju prinsessan sin prins,
ja man får väll säga grattis till Kronprinsessan och Prins Daniel hertige (? stavningen klockrenxD) av västergötland.


Nu sitter jag och lyssnar på Lasse och ska snart ta en ipren mot tandvärken
sen blir det teater, äntligen ! :D
efter teatern kör mamma mig t alex och jag sover där inatt så följer jag med han
mig till tandläkaren imorgon 09.40 har jag tid, vi lär väll vara där tp 09.10 eftersom jag ska ta det lungnande medlet en halvtimme innan.
Efter jag varit hos tandläkaren kanske det blir Johanna bbe, hoppas på det bruden !;*
loveu!<3





''Nu faller mörkret över stan och du går runt och sparkar löv
Som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv.''

-
Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej.<3








puussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0