Fredag den 18 juni 2010.

Go'dagens !

Haft sommar lov i en vecka exakt idag då, usch va fort tiden går!
Vi hinner väll knappt blinka så siiter vi i skolbänken igen!
hah nej nu ska vi inte vara sånna!

I måndags(14:e) skulle jag laga tanden, men så blev det inte, åter igen hindrade min sprutfobi mig..
I visa lägen borde inte rädsla få finnas!
Men min älskling var ett grymt stort stöd, det tackar vi för!<3

I tisdags (15:e) var vi på speedway den första för oss faktiskt, en tumme upp från simon och en härlig vinst!
det gillar vi, mer sånt från indianernas sida uppskattas mycket :).

Onsdag var det strandfesten, kvällen kunde blivit lite roligare om Fredde haft kvar lite dricka .
men kvällen var kul ändå ! tack !:)<3

Torsdag var det bara mys med älsklingen , det älskas! <3

Och idag Fredag ska vi snart ner till synsam och kolla min ögon ! ;S
usch vill inte ha brillor, men men måste man så måste man väll...
Som Olle (präst) sa på våran avslutning:
''men får du ett myggbätt så för fasen njut av det då!'' :D
haha han är för skön ! ;)
så blir det väll fotboll ikv !

Imorgon ska älklingen bjuda mig på middag för imorgon har vi varit tsm i ett helt herrans år! :DD<3







haha grymt snygg bild från i söndags när vi var på liseberg! :D
Tack för dagen alla! <3
göras om snart ?;*

VI ( L ) BALDER! <3







puuuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0