En tyst ensamhet...

Godkväll på er.

har eran helg varit bra?

Min helg har varit okej. Kunde dock klarat mig bra utan förkyldningen och den förbannade hostan
men men...
Förövrigt blev det massa mys mys med älsklingen, alltid lika underbart det tackar vi för<3.

Utöver helgen har jag varit i Karlstad igår på BUP och det gick väll bra...
fanns mer att säga men det får jag ta när jag blir ensam med dom.
Nu efter samtalet vet jag inte hur jag känner...
Inget känns bättre, men inte heller sämre.
Konsikvencerna av detta kommer att bli tuffa, jag försöker att inte tänka på det så mycket just nu...
jag vet inte hur mycket eller om jag ens vågar satsa allt som behövs, om något händer vem blir jag då?
Jag vill inte ens tänka på hur många människor jag kommer tvingas att såra...
eller på vilken del av mig som blir kvar och vilken jag tvingas döda.
Tusen tankar för genom huvudet på mig just nu och jag får be om ursäkt om jag verkar frånvarde.
Jag har trätt in i min egen värld.


Idag har jag varit hemma från skolan, sov knappt något inatt har hostat hela natten
men nu har jag fått hostmedicin tack gode gud för det ! ;o
så imorgon blir det nog skolan...





ha det bra så ses vi

kramkram.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0