Confused...

Godkväll på er.

Dagen idag har inte alls varit bra.

I skolan vart det bråk, så man åkte på en örfil
det slutade med att jag åkte hemi tårar...

På sex and the city, älskar det programet jag känner igen mig så i Carries sitvationen ofta!
Mormor och jag gick hem t moster och tog in posten och sånt för sista dagen på två veckor, för ikv klockan tio landar dom på arlanda och sen är dom hemma tp 1 inatt, dom har varit i Thailand! :o

Jag känner mig så förvirrad...
jag som trodde allt höll på att fixa sig nu, men hade jag fel?
håller allt på att gå åt andra håller.
Känns som allt jag någonsin hade är helt borta elr en bra bit på väg.
I'm so sorry but I can't be perfekt.
I'm so Confused.
Jag känner mig som en livlina, en räddare i nöden som man bara tar fram ur något dammigt hörn när jag verkligen behövs, till att lösa ett problem.
Jag vet inte hur länge jag är kapabel till att klara detta.


Jag öppnade mig för dig och tala om mina innersta hemligheter men var det et misstag ?






Tack till er som orkade traggla er egnom detta.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0