Still sparkling confused...

Godafton.

Dagen i skolan har varit otroligt seg, jag orkade inget och jag vet inte varför...
inget funkade, hjärnan kopplade inte och kroppen hade totalt slut på energi
jag orkar lixom inget längre, varken fysikt elr psykiskt... sjukdomen tar upp mycket av den psykiska men oxå den fyskiska energin... men musik fungerar som en undanflykt från verkligheten och allt som tynger ner mig.

Men den 1 mars får jag komma tbx till psykologen och då får jag min psykolog på riktigt, hon heter emma.
Äntligen får jag prata med henne ensam, allt ska ändras nu iaf göras ett gott försök att ändra på mitt liv som det ser ut nu, hoppas på att jag får träffa en läkare då oxå, så jag kan få någon medicin mot min panikångest så jag slipper den elr att den åtminstone lugnar sig... för i nu läget tar det alldeles för mycket enegi.

Som sakt skoldagen var extremt seg och so med frank är nog det trögaste jag vet,elr no med torbjörn...
Men maten var iaf okej idag, pankaka som både Linsan och jag älskar, Linsan ska börja kalla mig för bella ist för izza, det går sådär för henne xD men men det sitter tillslut det med.
Jag vill ha imorgon för då kommer min älskling hit och då ska vi mysa sen på lördag kommer kusinerna och på söndag blir det kalas för lilla mig :P


hadetbrapuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt ordnar sig för dig och att du verkligen kan prata ut med psykologen, och att du kan få hjälp med problemen och panik ångesten som tar över dig just nu

det kommer verkligen bli bättre om det löser sig och det kommer det tillslut att göra ska du se. du besegrar panik ångesten med hjälp av dig själv eller av mediciner <3



hahahahha det går ju lite smått bra med att kalla dig bella, inte alls du! hah det märker både du och jag, men nu jävlar äre nog nu heterru bella och inget kan stoppa det! förutom jag för det kommer jag göra imorgon det första jag gör -,- XD

j-a-g ä-r g-l-ö-m-s-k !

2010-02-04 @ 21:46:22
Postat av: Anonym

Oj glömde skriva att det var från mig :LINNXD

2010-02-04 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0