Seg skoldag.

Godkväll.

Dagen i skolan var extremt seg idag, trodde man skulle kunna åka hem tidigt med håltimme sista 80 min
men inte då , nej vi var tvugna att ha tårtan!-.- han stinker lök! ;ooo
Först hade vi bild det var iaf okej.
Men jag har haft blodsockerfall och blodtrycksfall hela dagen nästan
har varit dyng yr frysit och varit iskall, jag hatar det !
Så spanskan gick sådär var sur och trött och nära på att bryta ihop av trötthet och annat skit som snurrade i skallen.. fyfan.
Tiden med psykologen kommer att passa till väldigt bra är i stort behov av det nu känner jag.
Allt går upp och ner för varje dag... men inget blir bättre.
Mina nätter är hemska, det märks inte utåt men inne i mitt huvud är det kaos.

Anyway, Imorgon blir det att åka t pappi ! :D
förhoppningsvis är min hårdisk framme i stan imorgon och då ska älsklingen hjälpa mig fixa det
för som sakt jag och datorer är ingen hit ihop xD
Sen får vi se om jag sover hos älsklingen det märks.
Sen blir det middag hos älsklingens farmor på lördag, och trffa Ingela! :D<3
Sen sover vi nog hos älsklingen elr hos pappa det märks.
Söndag blir det nog bara mys med älsklingen, sen hem t mammi
och på måndag är det skola igen -.-
ahja sista veckan innan lovet och då blir det ju stan igen så det är ju inte så farligt.
Sen vecka 12. blir det stan igen och prao hos Tord på Saxin, snacka om att jag längtar ! :D
Linn sover hos mig hela veckan då! :D<3

Kommer inte Becca t skolan imorgon kommer jag att skjuta henne !! ;ooo
lixom jag kan ju inte spöa monetha i hk själv ;).



Dagens låt: Lars Winnerbäck- Min helande tröst.





hadetbra
kramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0