hur många tårar är en människa kapabel att klara...

Godkväll.

Sitter nu här efter en super rolig dag på gustavsvik är blå lite här och där efter forsen xD, tack alla som jag var med för en hel najs dag ! :)

Innan jag skriver mina deppiga tankar och skrifter vilket jag kommit på mig själv med att göra här på bloggen väldigt ofta... så vill jag tacka Rasmus/Raffe för att han alltid finns för mig och stöttar mig, du fattar inte hur mycket det betyder vännen, tack för att du finns du betyder mycket det ska du veta!<3

Jag vill oxå skicka ett varmt tack till min idol och förebild Lars Winnerbäck som med sin musik så många gånger om dagarna hjälper mig att finna mig själv igen , tack<3


Jag känner mig så förvirrad, jag vet inte vem jag är längre... såvida jag inte är i musikens tillflykt och med dess hjälp finner mig själv igen... men när musik försvinner försvinner även jag. Men tills nu har jag varit lättad när mina tårar slutar rinna, nu är jag bara rädd att förlora dom. Men ändå undrar jag hur många tårar är en människa kapabel till att klara. Som Winnerbäcks underbara låt: Jag får lixom ingen ordning.


I helgen har jag varit på lilla Zelmas dop, åh vad underbar du är kusin jag älskar dig !<3
jag lovar jag ska kidnappa dig en vecka elr två så ska vi leka du och jag !
Du är det sötaste som världen någonsin skåddat vår lilla skrutta! <3

Sen har jag träffat storkusinen Jens och hans tjej Lovisa från stockholm alltid lika underbart att träffa er, så underbara människor mna blir på så bra humör! tack !<3  Får komma t er snart, grönan här kommer vi ;)<3
Vi åt middag på kvällen det var super gott, sen kollade vi robbinson, rätt som vann elr hur ?
Sen åkte vi hem till älsklingen och mös. jag somnade dock väldigt tidigt. Och söndagen vad som hände då ska bara jag och älsklingen veta om xD<3




Godkväll på er. ha det bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0