hemma...

Godmiddag.

Idag är jag hemma från skolan... lite små förkyld men men imorgon blir det att gå till skolan.

Bdb laggar som fan är extremt trött på det nu, asså ansvariga på bilddagboken måste ha mer koll seriöst vad gör dom dricker kaffe ? -.-

ahja what ever. Blir kga en stund idag , och träffa älsklingen hoppas jag.

Pappas sambos pappa dog igår så är lite små deppigt där idag, men ett stort tack till pappa som orkar hämta mig ändå!

så.. R.I.P Marias pappa, aldrig träffat dig men du var säker en riktigt fin männsika<3.


Utöver detta har jag nu fått en nytid på BUP den 1 mars då jag får prata med min psykolog
Emma, kommer nog bli bra tror jag :). Finns så mycket jag inte kan säga när mamma och pappa är med...
jag hoppas att detta ger resultat nu, för jag har väntat så länge på detta.
Den 8 ska jag även till en läkare, vi får väll se vart det leder.



men ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi.
kramkram.


Kommentarer
Postat av: Josefine

<3 hoppas allt löser sig.

2010-02-09 @ 22:31:34
URL: http://chaosboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0