Helg.

Godafton.

Idag har det varit skolan, rätt okej. Matte provet var kul haha jag och becca är bäst ! :p
Torbjörn: känns som det varit lite team work där inne ?
Jag: nej då! ;)
hahahhaahah så bäst xD.

No.n va cp vi lyssnade på vårat hjärta xD

Sist hemkunskap, baka bullar skit najs, återigen var jag och becca kungar denna gången i köket ;)
vi hade många bullar i ungen ;)
vi vart klara före alla andra, och monetha vart klar sist hahha IG lukas!! xD.
Så det vart ett + i kanten för mig och becca ! :D


men nu blir det mys med älsklingen. ;)


hadetbrakram.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh. vad duktig du är systser som kan baka bullar ;)

<3

2010-02-05 @ 17:46:15
URL: http://isavedthejoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0