Söndag den 1 augusti 2010 15.18

Nu kommer det andra inlägget.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mina känslor dom senaste månaderna
absolut inte för mig själv.
Som Lasse sjunger : '' Jag har så svårt att ballansera mellan trygghet och panik.''

Jag ser på mig själv som en vilsen främling som hittar vägen men inte vet vart han ska.
Jag känner mig blandad, riktigt omskakad.
Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, vad jag ska skriva eller vad jag ska säga inte bara till mig själv utan till vem som helst.
Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv, min omgivning, mina känslor eller världen överhuvudtaget.
Den här dagen kommer sluta i dikter, Lasses musik och alldeles för många trånga tankar.
19 dagar kvar tills Lasse.<3
//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0