Onsdag den 18 augusti 17.09

Godeftermiddag.

Det har hänt en del sen PIP, jag har varit förkyld
varit inne på akuten för bröstsmärtor fått medicin jag bara mådde illa av.
Samtal till sjukhuset där dom kom fram till att jag inte ska äta tabletterna, så jag fick link istället som är något liknande med att tugga på en tavel krita.
Jag har inte varit på några fler ''äventyr'' sen PIP, men i övermorgon är det äntligen dags för Lasse på sandgrunds udden i karlstad, det blir köa i tre timmar innan minst! :)
Och på måndag blire Bulle och Cola för då börjar skolan ^^
9B, sista året med underbaraste klassen... snart dags för gymnasie valet oxå, usch jag är inte alls säker på vad jag vill välja.. eller jo vad jag vill välja det vet jag men vad borde jag välja är en annan sak... fy.
Jag har just nu ett svår stoppat krig inom mig...
Men som tur är blir det BUP på fredag innan Lasse.

Men nu sitter jag och kollar på en gammal repris av ''Sveriges västa bilförare''
haha jag har verkligen inget liv! xD

Nu blir det en macka och sen Hockey ! ;)




puuuuuuuuss. / Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0