Vissa drömmar vill man aldrig vakna upp ifrån.

Godmorgon.
Dagens blogg inlägg blir lite annorlunda, tänkte nämligen ge bevis på att det verkligen finns drömmar man aldrig vill vakna upp ifrån.

Tokio Hotel skulle spela här i karlskoga i löten på hedgatan där min pappa bor.
Dom skulle spela på våran balkong som var ganska mkt mindre än jag minns den. haha xD
Anyway, kön var lång den slingrade sig ända upp på nobellstadion.
Vi (jag linn ronja och faktiskt johanna xD) stod nästan längst fram i kön, det var bara tre före oss.
Sen kommer grabbarna ner för gatan och Tom kommer fram till mig och sträcker ut armarna mot mig och kramar mig, hårt och länge sen släppte han och frågade can I get a hug? och sen kramade han mig igen
Han luktade axe dark och någon svag sötare doft.
Efter honom kom Gustav och denna gången bad jag om en kram, och det fick jag såklart.
Sen exploderade allt, fansen rev staketen och rusade ut på gatan, jag såg inte till Bill elr Georg någonstanns
jag såg bara dörren till porten stängas bakom Tom.
Vi sprang allt vi hade och försökte hitta bra platser ute på gården, vi hittade tillslut en snödriva där det låg kläder vi flyttade på dom och satte oss, det var jätte bra platser sen kom det några som tydligen ägde dom där kläderna och tyckte att dom satt där först så vi flyttade oss.
Vi klättrade upp för någon trappa och sätte oss på den lilla plattformen som fanns där, och tyckte att det var jätte bra platser tills vi kom på att då hamnar vi bakom dom, så vi gick ner igen.
Nu var det helt tomt i snöhögen inga kläder ingenting så då satte vi oss där.
Vi åkte upp och ner i snöhögen i väntan på att konserten skulle börja.
Efter en stund kom dom som satt i snöhögen tbx igen men denna gången flyttade vi inte på oss så dom försökte tränga ner sig men det gick inte så dom gav upp.
Sen hoppar Tom ut på balkongen med gittaren och sträcker upp den i luften
vi får ögonkontakt på direkten och han bara leer sådär underbart som kaulitz tvillingarna gör.
Sen kommer Georg ut och skriker make some noise! och alla skriker!
Tätt efter honom kommer Gustav med sina trumpinnar och sitt vita linne som han brukar ha.
Sen blir allt svart och tyst i ungefär fem minuter
sen exploderar hela himlen och Bill står på räcket på balkongen och sjunger Hey you.
Men innan vi vet ordet av är allt slut och killarna borta.
Men när vi kommit in i lägenheten ligger det en lapp i min jacka med ett nummer och och texten ''ringa mig... puss Tom<3''

Sen vaknade jag.


Jag har fortfarande inte vågat kolla i min jacka.








krraaaaaaaaam ( L )

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha nice dröm XD<33



HAHA

"Vi klättrade upp för någon trappa och sätte oss på den lilla plattformen som fanns där, och tyckte att det var jätte bra platser tills vi kom på att då hamnar vi bakom dom, så vi gick ner igen."

2010-04-09 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0