Hogan knows best !

God afton.
Idag vaknade jag vid 7 första gången
somnade om men vaknade bara en och en halv timme senare av att han som bor över oss började borra, för han bygger om -.-
Kunde inte somna om för allt oljud så jag gav upp och gick upp.
Kollade på tv en stund.
Sen ringer älsklingen och säger att han inte hade ngn skola och fick inte reda på det förens han kom fram till skolan,för att dom hade mailat dagen innan men hans mail har krånglat och han glömde sitt busskort hemma xD
så han fick gå t banken och sätta in pengarna i plånboken på sitt visa kort så han kunde komma hem.
Jag kollade lite mer på tv och sätte igång datorn, sen vaknade faster och vi åt frukost.
Senare gick hon ner t läkaren och jag kollade hör och häpna på ännu mer tv xD
Hogan knows best ! (y)
och sen duschade.
Ida ringer och frågar varför jag inte hört av mig, svempa glömde tydligen be henne messa när hon vaknade
men men , medans jag väntar på att hon ska komma ringer älsklingen och säger att han är på väg hem till mig
så jag fixar mig och sen kom älsklingen och vi väntade på ida som inte var långt efter.
Vi börjar röra oss mot stan samtidigt som jag skickar bra musik från hennes mobil t min.
haha älsklingen tkr inte om våran musik (a)xD
Vi kom inte längre än t upstairs där Ida srang över t några tjejer jag och älsklingen följde med en stund men vi drog ner mot stan sen, och träffade tessan vid 39.an (och nej det är inte en sexställning) xD
Sen tbx t uppan men Ida va inte där så jag och älsklingen sket i det och drog hem...
Sen gick allt snett... förlåt älskling!
vi måste sätta oss och prata egnom detta imorgon !
för jag älskar dig verkligen mest i hela världen!<3
När älsklingen åkte hem åt jag och sen drog jag ut med Razze och Pontus!
haha kvällen kunde inte blivit bättre, seriöst med dom är det omöjligt att ha tråkigt!
så jävla länge sen jag skrattat så mkt och det var så skönt att få skratta med en sån äkta känsla!
Stort tack till er killar!<3
Sen kom älsklingen tbx och vi gick hem medans razze och pontus gick t willys
vart en och annan tår på vägen hem, men det vart iaf ett bättre hejdå när älskligen skulle åka denna gången
kramar och kyssar ist för smällar i dörrar och skrik och bråk.

JAG ÄLSKAR DIG MEST ALEXANDER FREDRIKSSON! <3

Förövrigt så drar jag och ronja in t folket i karlstad på fan träff!
ska bli skönt att träffa alla igen !






krraaaaaaaaam!(k'

Kommentarer
Postat av: Rebecka.*

Syster!

Jag finns om du vill prata. <3

2010-04-06 @ 23:46:23
URL: http://isavedthejoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0