Baugett och cola.

Godmorgon.
Dagen igår blev smått fail, när vi kom in till karlstad och mitt i city så fanns det inga där.
Det visade sig att fanträffen blivit inställd och ingen orkat tala om det, det gjorde mig smått förbannad.
Det gillades inte!
Anyway, fick iaf träffa kusinen och emelie!<3
haha men emelies pojkvän dissade oss, tror han blev smått rädd för mig när jag satt och åt ost från cheesburgaren från fingrarna xD.
Senare åkte vi upp på taket i hissen vid hemköp, men sen var jag och ronja tvungen att springa till bussen.
När vi väl kom fram stod det en buss där det stod 500 Kristinehamn och vi visste inte om det var den vi skulle med, men tillslut frågade vi och då var det bussen bakom xD-.-
Tillslut kom vi hem iaf xD.
Väl framme på stationen i karlskoga gick jag hem och åt sen skjusade pappa mig till älaklingen och vi pratade genom gårdagen.
jagälskardig<3

Nu sitter jag här och lyssnar på promoe och väntar på att Ida ska snacka klart med lisa om mobilen och sen ringa mig, får hoppas att vi träffar robert idag oxå!
Sitter även och kollar egnom dom senaste inläggda bilderna från kameran, orber är rätt häftiga.
har fått med en del ute hos moster faktiskt det såg jag först nu, ganska häftiga ändå.






Den orangea pricken mitt i bilden är en orb.


krrraaaamm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0