Tänk att kunna leva helt i musiken.

Tjenare.

Skolan idag har varit sådär, mina dagar skulle flyta på iaf relativft bra i skolan iaf om jag slapp se det där efterblivna missfostret Christoffer Spade fyfan man mår ju illa av att bara höra hans namn! ;S
Han har varit på mig extra mycket idag, tagit min nyckel, knuffat mig, spottat på mig, försökt sparka mig i ansiktet, kastat iväg mina böcker och försökt peta mig i ögat, det missfostret börjar gå mig på nerverna!
Någon borde trycka upp han mot väggen och tala om för han vilket jävla problem han är!
Jag hatar han !

anyway igår kom resten av kläderna från H&M där ibland min avslutnings klänning *happyface*
övrigt som kommer på posten väntar jag fortfarande på mina kort ifrån Tord ^.^
Hoppas dom kommer snart ! :).

Snart blir det andra avenyn, så bäst ! :).



Jag har börjar tröttna på allt det här nu
hur eller vad jag än gör blir alltid något fel för någon
jag fattar inte vad jag kämpar för eller försöker för att uppnå
mina begränsingar?
toppen för hur långt man måste nå för att vara lycklig?
en ny början på något jag inte riktigt avslutat?







mamma, jag saknar dig.
jag vill ha tillbaka tiden tillsamans igen.
<3





jag saknar min älskling.<3







Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss! ('k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0