Måndag annandag påsk.

Tjenare.
Dagen igår vart hos moster vi åt gott pratade och spelade spel
kusinerna från karlstad var där med.
Efter maten skulle dom vuxna som vanligt envisas med att spela TP och jag fattar inte varför, för varje gång blir dom lika osams och bara tjaffsar .. hmm vuxna. Fattar mig inte på dom.
Klockan gick snabbt och snart stod den på 22.00 och jag och älsklingen åkte hem t stan.
Natten var sådär... jag pallar inte med att tappa kontrollen pga mitt blod som inte funkar som det ska.

Idag vaknade vi väll vid tio gick upp vid elva år frukost och åkte t faster och fikade och pappa lärde sig deras värme panna tills bo åker t danmark och faster in på höftoperation.
Pappa och maria är och gör mat kyckling och klyftpotatis mums!
Förövrigt är jag as yr och mår smått illa...
Andra faster ska vara här med mig hela veckan när pappa jobbar, klarar mig tp inte själv när mitt jävla blod spökar.
Pappa ska ringa t vårdcentralen imorgon för tid och kolla upp mitt blod.






jag och edda underbar<3





krrraaaaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0