Huvudvärk gillas inte !

Godkväll.

Skolan idag var sådär.
Först hade vi vargtimme
sen matte
svenska, önskar vi fick ha Peter jämt ! ;o
sen spanka.
Mat- skolmaten gillas inte !
Sen var det vardagsmotion.
Gick med bästa bruden min! ;*

Efter VM kom pappa och hämtade mig sen åkte vi till hälsanshus (?;S)
och till tandläkaren skulle laga en tand.
När jag väl kom in där så var det dags för bedövning och jag är så jävla sprut rädd
så det blev inget laga tand. Blir den 14 juni istället och då följer min älskling med som tur är!
Fyfan det finns inget värre än sprutor !
Sen åkte vi tillbaka till skolan för möte med speciallpetagogen solveig.
Det kändes riktigt bra när vi klev ut därifrån.
Jag ska till en logoped eftersom jag har väldigt svårt med arbetsminnet men extremt högt i allt annat därför sk ajag få hjälp med tips på hur jag ska lägga upp mit arbete nu och senare inför gymnasiet.
Sen blir det även vargkullen på matematiken framöver kommer bli graet! :)


Tivolit i helgen var awesome även om det inte blev något dricka.
Jaja det får tas nästa helg ! ;)
Men fredagen var roligast när min brud var med
loveu gmn !
träffade mkt trevliga människor:)
haha en del hade ju extremt bra kontroll ;) (notera sarkasmen! xD)
HAN vet vem han är ! :pp.
Tack för en underbart skön helg ! :)<3

Förövrigt har jag väntat på svar från bup i snart en månad men inget händer.
Nu har pappa fått en tid till linda (kuratorn)
i maj och mamma en nu i slutet av april ;S
Fan så dom krånglar!
Men pappa ska ringa till dom imorgon.


Men nu ska jag snart ringa min älskling och prata med han en stund och sen kolla 3 finlen i hockey
trodde aldrig jag skulle säga detta men HEJA HV71! ;).

Tio månader med min älskling idag oxå ! :D<3
jag älskar dig mest !<3









puuuuuuuuuuuuuuuuuussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0