Hungrig.

Tjena Tjena.
Detta inlägg får blir det sista jag gör för ikv, alex kom nyss hit men han verkar sur över att dagen inte gick så bra för honom... hmm :/
Idag har jag bara färgat håret två gånger blev duktigt blond men ska bli mer blond om ett tag, färgade även mormors hår och fick 50 kr för det, det tackar vi för :)<3
Christer och Annica med Loviza och Zelma tittade förbi, Loviza stannade även hos oss tills imorgon då det är kalas hos moster för ch, kul ! :)
Vi får väll se vart natten för mig, kanske till drömmarnas vackra sagolika värld fylld av magi.
Men men blir körslaget ikv sen, heja kalle moreus (stavingen xD)
men det blir väll jag och älsklingen som får göra maten snart, för jag är hungrig! xD






haha en liten påskärring ;)<3




puussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0