Livet har sina prövningar...

Förlåt att det inte blir så mycket skriva här på bloggen ;/

men livet har sina prövningar och motgångar.....
som ni kanske förstog på dom orden så har jag inte mått toppen på sistone...

Veckan har väll varit okej,försökt konsentrera mej på skuuuulan så mycket som möjligt
för att glömma allt runt om, för att försöka glömma att verkligheten faktisk existerar...

Jag går runt som innuti en bubbla,jag vill inte acceptera att jag nu måste leva i den
kalla mörka verkligheten.

men men nu ska jag inte besvär er mer med mina små problem^^

p.a.X igår vva bbäst! ;oo<3

Tack t alla som var en del av den kvällen, ni är underbara! ;*<3

oh ett stort grattis t johan och mell, som är tsm :D<3.

puuuuuuuuuuuss&kkkraamm<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0